CAMPUS D'ESTIU 2020


Roquetencs i roquetenques


En primer lloc, el Bàsquet Roquetes us vol agrair la confiança dipositada en nosaltres durant aquests anys, ara més que mai són moments per fer caliu.

Tots els integrants del Club i el cos de monitors us donem la benvinguda a una nova edició del campus amb el desig de viure de nou un estiu ple de vida.




L’organització del campus d’estiu del Club Bàsquet Roquetes es fa a partir d’uns objectius generals, utilitzant el lleure com a catalitzador de l’esport. Dues línies diferenciades però alhora unides.

1.       Aconseguir que els infants gaudeixin del campus a partir d’una programació atractiva d’activitats de caràcter esportiu i lúdic. 
2.       Afavorir el creixement i desenvolupament personal dels infants a partir de noves vivències i experiències.
3.       Potenciar la relació entre els nois i noies participants afavorint l’establiment de vincles i relacions d’amistat i evitant situacions de discriminació o marginació.
4.       Potenciar el paper actiu i participatiu dels nois i les noies en l’execució de les activitats tan individuals com grups, descobrint i afavorir de l’experiència que els ofereix l’esport d’equip.
5.       Introduir al programa l’experiència covid supervisat per personal qualificat amb activitats específiques de sensibilització.


     


                PLACES LIMITADES.

·       Inscripcions obertes fins al 25 de Juny telemàticament. 

·       El campus es realitzarà del 29 de Juny al 31 de Juliol

·       Edat: nens i nenes de 4 a 14 anys (nascuts entre 2003-2017).

·       L’horari serà de 9:00 a 13:00 de dilluns a divendres al pavelló municipal Miquel Meca Torres.

·       Disposem de servei d’acollida de 7:45 a 9:00 i de 13:00 a 14:00 (preu: 2€/h).

·       Degut als horaris imposats d’algunes activitats, l’horari d’entrada i sortida d’alguns dies es veurà modificat.

·       Reunió informativa: amb la situació d’excepcionalitat que patim, no podem assegurar reunions presencials amb les famílies, durant les inscripcions mantindrem les nostres xarxes socials actualitzades on podreu consultar el bloc i per a qualsevol altre pregunta adreceu-vos a eventos.cbroquetes@gmail.com. Per mantenir-vos informats durant la realització del campus farem grups de whats app amb els grups de convivència.

·       Per les entrades i sortides dels participants tindrem un sistema d’organització personalitzat per a cada grup de convivència i us informarem pels grups de whats app que estaran destinats a mantenir una constant comunicació amb vosaltres i on es resoldran dubtes que puguin sorgir.

·       Els dies de piscina, cada grup tindrà el seu espai de recollida, i també s’informarà pels grups de whats app.

 

 




La nostra programació d’activitats està condicionada a les indicacions que rebem del govern per tal de garantir la seguretat, la salut dels dirigents i els participants. 

Per aquest motiu aquest any les sortides habituals seran substituïdes i en tot cas es farà un seguiment d’aquestes.

Hem fet un esforç important per poder adequar la nostra programació a les exigències que requereix la situació actual i adequar-les a la nostra instal·lació.

AL PAVELLÓ

Les activitats al pavelló agafaran més importància que mai, aquí doblarem recursos i esforços per donar un servei de qualitat, on els valors i l’educació en el lleure esportiu siguin l’objectiu principal.


SORTIDES


Afegirem més volum d’activitats, i ara més que mai potenciant l’educació ambiental i l’educació per la sostenibilitat, la gestió del nostre municipi ha sigut clau per generar-nos espais i temps per l’excursionisme i les activitats a l’aire lliure.







El pagament es podrà realitzar de manera íntegra o per setmanes.



Descomptes:






*Família Monoparental: Tots els membres es beneficien del descompte.

**Família Nombrosa: Es beneficiaran del descompte a partir del tercer germà inscrit.

Els descomptes de soci, 2n germà, monoparental i nombrosa NO s’acumulen.
                                                          



 
     





  ·         Formulari d’inscripció degudament omplert. FORMULARI D'INSCRIPCIÓ



        ·       El pagament s’haurà de realitzar al Banc BBVA : 

ES5701829344300201898774 
     
     Concepte: CAMPUS 2020 + NOM DEL NEN/A INSCRIT

     Un cop realitzat cada pagament, s’haurà d’enviar el justificant al  correu: eventos.cbroquetes@gmail.com
    
     Per a qualsevol dubte posa’t en contacte amb nosaltres:
   
           Telèfon: 665 52 49 55

      -  Mail: eventos.cbroquetes@gmail.com






      COVID 19:

      A causa de l’excepcionalitat de la situació actual, hem d’assumir i realitzar totes  les  mesures de seguretat que indiquin les autoritats.
     S'informarà de totes les instruccions o mesures que hàgim de dur a terme i, en tot moment es prendran les mesures de seguretat i higiene necessàries que ens indiquin les autoritats sanitàries per a realitzar les activitats amb garanties. 
     Sent conscients que estem en una situació difícil de constant canvi i amb l’objectiu d’oferir la millor experiència al nostre campus d’estiu us informem que tindrem en compte les mesures següents: 

      • Existirà la figura d’un responsable d’higiene.
      • Amb els protocols d’acreditació d’adopció de mesures de seguretat garantirem la correcta desinfecció dels espais i el material, rentat de mans sistemàtic, ràtios, distàncies de seguretat i totes les mesures necessàries indicades per les autoritats.
      • Actualització de tots els protocols de les activitats, (piscina, platja, autocars, etc).
      • Disseny educatiu d’activitats amb l'experiència del Covid-19 i on s’inclouran jornades on compartiran amb el seu grup de convivència totes aquelles sensacions i emocions donades per l’estat actual de la pandèmia, així com dubtes que tinguin sobre la situació que estem vivint.
      • Disposarem d’un registre diari de control de la simptomatologia.
      • Pla de confinament, en constant actualització seguint les indicacions sanitàries supervisades pel CAP del municipi.
      • Es farà entrega d’una declaració de participació que s’haurà de retornar degudament signada. 
      • Petit estoc de mascaretes destinades als monitors. En el cas dels infants participants, l’han de portar ells/es des de casa.
      • Aparells per mesurar la temperatura.
      • Desinfectant general (amb punts estratègics de rentada de mans amb solució hidroalcohòlica).
      • Cada activitat tindrà el seu protocol de mesures de seguretat i higiene i el rebreu la circular de l’activitat diligentment cada setmana.